A diary of Dream   
If you cannot see words, please try to change it's encoding Unicode(UTF-8).

Thursday, August 25, 2005

Solvang

Solvang Danish Village
Just 2 1/2 hours north of Los Angeles, Solvang lies in the heart of California's Central Coast.
L.Aから車で約2時間半ぐらいにあるソルバング。ここは過去2回訪れましたが、カラフルなお店ばかりで目移りしそう。
  • 200 Unique Shops
  • European Country Inns
  • Championship Golf
  • Museums
  • Live Open-Air Theater
  • Premium Wineries
  • Danish Bakeries
    と、いろいろあって楽しい
※↑写真はBlog用にUPしてるので画質が悪いです。DLの際はサイトでしてくださいね。

Mariko's FREE Desktop Wallpapers ←私の壁紙はこちらで

Labels: , , ,

3 Comments:

Blogger Hamel said...

solvangは全部で「7枚」あるとのことですが、最後の7枚目がリンク切れなのか、DL出来ませんでした。残念!

ほんとうにカラフルなお店ばかりですよね?!?
でも、ちょっとやりすぎかも・・・・・・・
観光で行くには良いですが、あそこには住みたくありません。

Thursday, August 25, 2005 7:01:00 PM  
Blogger Mari said...

おしえてくれてありがとう。すぐに訂正しました。

あそこは住むところではなく一つのかたまりの観光の場所ですよ

Friday, August 26, 2005 3:05:00 AM  
Blogger Hamel said...

早速、DLさせて戴きました。
現在の私のデスクトップです。(^-^)vブィ!

Friday, August 26, 2005 10:13:00 PM  

Post a Comment

Top my Blog or A dream play By Mariko